Non ci sono dubbi, il Natale è ufficialmente arrivato a Londra. Alcuni di voi diranno che è a Londra da un pezzo, in fondo le luci di Natale di Regent Street sono accese da oltre un mese, ma fino a quando l’albero di Natale a Trafalgar Square non è acceso non si può ancora parlare di Natale. 

L’albero di Natale di quest’anno è decisamente spelacchiato ma questo non dovrebbe rovinare l’atmosfera natalizia che ovviamente si sente in tutta Londra (o quasi). 

Per coloro che non possono girare per Londra ecco una serie di immagini atmosferiche.

View this post on Instagram

over the weekend, I took a product shoot to one of my fav corners in londoN and stumbled on the Carnaby Street arch being adorned with the powerful message, #OneOceanOnePlanet and the streets are lit up with theatrical underwater scenes and sea creatures. . 🐠 . Sustainability is at the heart of the light installation, with every element using recycled, repurposed or reusable materials including water-based, eco-friendly, vegan paint. . 🐠 . Do you practice sustainability in anyway? If yes, how? . 🐠 . Btw, this was in collaboration with ocean conservation charity #ProjectZERO. swipe to see @lanre.speaks too. Lol . . . . . . #ladyonhergrind #LondonChristmas #sustainability #contentcreator #carnabystreet #londonlifStyleblogger #CarnabyChristmas #CarnabyLondon #metrogypsie

A post shared by Stephanie • London LifeSTYLE (@metrogypsie) on

Commenta